Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Finançament
L'ASM mostra les dades de l'espoliació fiscal que pateixen les Illes
15/07/2022 Política

L'Assemblea Sobiranista de Mallorca (ASM) ha donat a conèixer una taula gràfica amb les dades de la depredació fiscal que pateixen des Illes Balears per part de l'Estat espanyol, dBalears se n'ha fet ressò en les sesves pàgines

Com es veu en gàfic superen el 14% del PIB de les Balears i que es mouen entre els més de 3.800 milions d'euros i els més de 4.800 euros que es produeixen a les Balears i se'n van cap a Madrid i no tornen, responen a càlculs fets per l'ASM a partir de les dades del Ministeri espanyol d'Hisenda i de Datosmacro.com, segons el criteri de flux monetari.

L'ASM també denuncia que les darreres dades oficials corresponen a l'exercici econòmic de l'any 2005. «De llavors ençà Madrid s'ha negat a tornar a publicar-les, tot i les reclamacions de MÉS i El Pi» expliquen els sobiranistes.

Valora
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  5. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  8. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  9. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  10. Berga homenatja mossèn Josep Armengou cinquanta anys després de la seva mort
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid