Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
llibres
‘Independència és revolució’, un escrit contra el derrotisme independentista

El nou llibre de l’historiador i diputat de la CUP, Albert Botran, amb Edicions 3i4, és una onada d’esperança política per l’independentisme des d’una mirada històrica i propositiva

15/04/2022 Cultura

L'historiador i diputat per la CUP al Congrés, Albert Botran, publica el llibre "Independència és revolució. La sobirania en un món en crisi.", de la mà d'Edicions 3i4. Un assaig breu i de calat polític que trenca amb el derrotisme independentista imperant darrerament a través d'una mirada propositiva i amb perspectiva històrica per demostrar que canvis de tals proporcions mai s'aconsegueixen a la primera.

Botran ha fet també un exercici crític (i autocrític) del procés, tot assenyalant les principals mancances que van impedir que el 2017 triomfés la ruptura independentista, a la vegada que defensa el contingut revolucionari de l'independentisme. Amb el propòsit de formular propostes per connectar l'objectiu de la República Catalana amb els problemes del món actual, com ara la crisi energètica i el canvi climàtic. Crisis que, a priori, suposen un enduriment de les condicions de lluita independentista, però que també plantegen la inviabilitat del model polític i econòmic actual i, per tant, la necessitat de canvis profunds.

"Independència és revolució" és, doncs, un llibre amb esperança política. Un assaig breu destinat per a tot aquell gran públic independentista però que convida, també, als qui saben que, en el món d'avui, cal un canvi estructural.

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  3. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  4. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  5. Setmana Santa: el xantatge lingüístic
  6. Commemoració del 50è aniversari de l’assassinat d’Oriol Solé Sugranyes en la 91a concentració de Via Laietana 43
  7. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  8. El Correllengua i la Franja.
  9. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  10. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid