Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Xavier Villarreal substituirà Xevi Montoya com a regidor de Guanyem Girona

És mecànic, activista veïnal a Santa Eugènia i autor d’un llibre sobre municipalisme i canvi climàtic

Villarreal vol “ajudar a construir la Girona dels barris des de l’Ajuntament”

24/01/2022 Política

L’activista veïnal de Santa Eugènia Xavier Villarreal, de 45 anys, serà el substitut del fins ara representant de Guanyem Girona, Xevi Montoya, que dilluns passat va participar en el seu últim i que properament deixarà l’acta de regidor.

Villarreal és mecànic de professió i ha participat en diverses iniciatives veïnals al barri de Santa Eugènia com el projecte “Escudella solidària o la Mesa d’Entitats per la Participació. Ha exercit també de coordinador de col·lectiu d’AFAs i AMPAs a la ciutat de Girona i és autor del llibre Municipalisme i canvi climàtic: preparar els municipis per l’emergència climàtica. Una estratègia.

“Els últims governs de Girona fa massa temps que donen l’esquena als barris de la ciutat. Com a regidor de Guanyem vull ajudar a construir la Girona dels barris i frenar una desafecció creixent a la ciutat”, ha explicat el qui serà regidor de la formació municipalista.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  6. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. El 9 d'Octubre reivindica la llengua, la sobirania i els drets socials als carrers de València
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid