Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Vaga
Comença la vaga dels treballadors del Bus Turístic de Barcelona

L'empresa adjudicatària, MagmaCultura, ha simulat una negociació sense oferir cap solució als problemes de la plantilla.

28/12/2021 Drets i Llibertats

Les negociacions entre l'empresa MagmaCultura i el Comitè de Vaga del Barcelona Bus Turístic semblava que anaven en bona direcció en el seu primer acostament el dia 23. Semblava veure's una certa intenció, per part de MagmaCultura, a esmenar els seus errors amb la plantilla d'Informadors en temes tan importants com la sortida de l'ERTO o el pagament d'imports pendents.

No obstant això, ahir 27 de desembre, l'empresa va decidir que l'acta que va fer arribar al Comitè de Vaga i que aquest va modificar perquè el redactat no fos tan ambigu, quedés en paper mullat. S'han retractat de la majoria de millores cenyint-se a complir només els punts que, per llei, estan obligats a complir (lliurament de documentació segons art. 64 ET).

Una vegada acabada la reunió s'ha emplaçat a tota la plantilla d'informadors a una assemblea virtual per a detallar-los els acords i demanar que els validin o no mitjançant una votació “a mà alçada”. El resultat d'aquesta assemblea ha donat un altre rotund SI a la vaga. Per tant els dies 28, 29 i 30 de desembre els i les informadores estarem manifestant-nos, a partir de les 8.30h en Plaça Catalunya pels nostres drets. 

Durant tres dies 83 treballadors i treballadores estarem cridades a la Vaga per fer paleses les nostres reivindicacions.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La màfia castellana
  4. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  7. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid