Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP pregunta al Govern sobre la previsió de construcció i millores d’instituts a les comarques gironines

Montserrat Vinyets i Dani Cornellà visiten diferents municipis de les comarques gironines i recullen el seu malestar per la falta d’inversions i la lentitud de la Generalitat en referència als equipaments educatius.

25/11/2021 Política

El diputat de la CUP Dani Cornellà, va entrar per escrit al govern de catalunya, diferents preguntes referents a les ampliacions i construccions pendents d’instituts a les comarques gironines.

Aquestes preguntes s’escriuen i es registren arran de les visites realitzades per les dos diputades de la CUP a diferents municipis de comarques gironines, on van recollir la preocupació i el malestar de consistoris i comunitat educativa per la situació d’alguns equipaments dels departament d’educació i la falta de planificació estratègica del Departament . Alguns d’aquests equipaments es troben en un estat pèssim, amb clares deficiències estructurals i en la majoria de casos amb barracons.

Cornellà ha denunciat “la falta d’inversions en ampliacions, la lentitud en aprovar els projectes i construir els equipaments educatius necessaris a comarques gironines i arreu del país", remarcant “per qualsevol govern hauria de ser prioritari tractar a tota la comunitat educativa de la mateixa manera, no ens podem permetre equipaments de primera, de segona i fins i tot de tercera”.

El diputat cupaire, en relació a la resposta del govern “ construirà l’institut de besalú, Girona, Salt i Vilafant doncs ja disposen de l’aprovació de l’acord de govern, i que ens els propers 7 anys té previst fer ampliacions a Cassà de la Selva, Olot, Palamós, Peralada i Roses, i noves construccion a Bescanó, Castelló d’Empúries, Lloret de Mar, Maçanet de la Selva, riells i Viabrea, sarrià de Ter, Sils i Verges” ha valorat que “no entenem ni compartim aquests terminis, el govern enlloc de tirar endavant uns pressupostos per millorar el sistema educatiu i les condicions de la comunitat educativa en aquests pobles i ciutats, prefereixen posar quantitats indecents per projectes especulatius com el Hard Rock o el Circuit de Catalunya”
La CUP creu que com a país, ens calien uns pressupostos al servei de la ciutadania, per a millorar els serveis públics. Per això és urgent i necessari capgirar el model que ens proposa el govern de Junts i ERC, prioritzant el territori i les seves necessitats reals.

 

Valora
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  3. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  4. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  5. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  6. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  7. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  8. Ressenya de “Lenin i Gramsci”, editat per Joan Tafalla
  9. Barcelona no pot respirar: continuen les mobilitzacions veïnals contra l’excés de trànsit
  10. "Menorca per viure", una crida col·lectiva per una illa viva i amb futur
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid