Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
lluita institucional
La CUP de Tàrrega anuncia que Laia Recasens serà la nova regidora de la formació

Amb aquest canvi s’impulsarà una nova àrea de l’Aigua, vinculada a Finances i Transparència, que liderarà Daniel Esqué, primer tinent d’alcalde

14/11/2021 Política

Un mes després de la dimissió de la regidora Teresa Sala, la CUP de Tàrrega ha presentat Laia Recasens com a nova regidora de la formació independentista, que és previst que passi a formar part de l’actual Equip de Govern de la capital de l’Urgell. Laia Recasens ocupava el número 14 de la llista a les eleccions municipals de 2019.

Graduada en periodisme i activista social, assumirà la regidoria de Serveis Municipals, Medi Ambient i Mobilitat. A part de continuar amb les polítiques iniciades aquesta legislatura, la nova regidora pretén impulsar noves campanyes en matèria de medi ambient, sostenibilitat i mobilitat.

Amb el nou relleu, es durà a terme una modificació de cartipàs, la qual suposarà la creació d’una nova àrea de l’Aigua que assumirà el portaveu de la CUP i regidor de Finances i Transparència, Daniel Esqué.  

La nova àrea d’Aigua respon al fet que el contracte de concessió de la gestió integral de l’aigua, actualment explotat per la multinacional Agbar, acaba l’any 2024 i caldrà decidir el millor model de gestió futur. Esqué en defensa la municipalització “com a garantia d’un millor servei al ciutadà, dels drets laborals de la plantilla i per transparència i control democràtic d’un bé públic i dret fonamental com és l’accés i gestió de l’aigua”. 

La incorporació de la nova regidora de Tàrrega no es preveu fins a final d’any, un cop complerts els diversos tràmits administratius. 

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid