Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
3-O
La Plataforma 3-O fa una crida a la mobilització permanent per assolir la independència

Cloenda dels tres dies mobilitzacions per reivindicar els fets d'Octubre de 2017 amb l'acte convocat per la plataforma 3-O, que aplega entitats i sindicats que van donar aixoplugug a la vaga general tres dies després del referèndum.

03/10/2021 Política

Milers de persones s'han aplegat aquest migdia a la plaça del Cinc d'Oros de Barcelona, on les entitats que es van implicar en l'aturada de país del 3 d'octubre de 2017 han fet una crida a la mobilització permanent per assolir la independència. La mobilització s'ha iniciat a 2/4 de 10 a la plaça Francesc Macià. Durant la marxa, s'han tornat ha corejat les frases que més ressonat aquest darrers dies “Els carrers seran sempre nostres” i “1 d’Octubre ni oblit ni perdó”.

La presidenta de l'ANC, Elisenda Paluzie, ha remarcat la importància de la vaga genaral de fa ara 4 anys, perquè "les forces de la ruptura es van imposar a les reformistes i pactistes que ens han portat a tantes derrotes". Tot dient que "L’1 i el 3 són una demostració del control del territori, els cossos policials de l'Estat no van impedir que l'1 es votés i es guanyés i el 3 no es van atrevir a sortir dels hotels on estaven allotjats".

Xavier Antich en nom d'Òmnium Cultural, Xavier Antich ha reclamat a les institucions "una proposta unitària de consens que doni resposta a la voluntat unitària de portar a terme el dret a l'autodeterminació": "L'1 d'octubre vam votar i el 3 d'octubre ens vam plantar". Per la seva banda, el sindicats han posat en valor l'autorganització popular com a resposta a la repressió i per conquerir les llibertats nacionals i socials.

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  6. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  7. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  8. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  9. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid