Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
en defensa del territori
Marxa ciclista contra la MAT a les comarques del nord del País Valencià

El recorregut passarà per alguns dels 16 termes municipals en què Red Eléctrica Española té previst construir les torres de 45 metres d'altura i acabarà al paratge de la Renegà, a Orpesa (la Plana Alta), per defensar-la dels plans urbanístics que pretenen destruir aquest indret del litoral.

06/07/2021 Territori

La plataforma No a la MAT a les comarques de Castelló, el col·lectiu en defensa de l'ús de la bicicleta com a eina de mobilitat Castelló en Bici i la Plataforma Salvem la Renegà han convocat una marxa ciclista per reivindicar la protecció del territori, defensar el sector primari i protestar contra el projecte de línia de Molt Alta Tensió (MAT) entre la subestació elèctrica de Morella (els Ports) i d'Almassora (la Plana Alta), segon informa Nosaltres La Veu.

El recorregut passarà per alguns dels 16 termes municipals en què Red Eléctrica Española té previst construir les torres de 45 metres d'altura i acabarà al paratge de la Renegà, a Orpesa (la Plana Alta), per defensar-la dels plans urbanístics que pretenen destruir aquest indret del litoral.

La convocatòria compta amb la col·laboració dels ajuntaments d'Atzeneta del Maestrat i Borriol, que facilitaran llocs de pernoctació sempre a cobert.

Per  tal  de  facilitar  l’organització  d’aquesta  marxa, cal que les persones interessades a participar-hi omplin aquest formulari abans del 8 de juliol, ja que s'han de complir els protocols de la COVID‐19 i  facilitar les dades per a l’assegurança  de responsabilitat civil. 

Valora
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  5. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  6. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  7. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  10. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid