Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
PÚBLICA I DE QUALITAT
USTEC·STEs(IAC) convoca una concentració davant la UB a la Gran Via de Les Corts Catalanes

Aquest dimecres a les 18'30

11/05/2021 Educació

USTEC·STEs(IAC) fa una crida a concentrar-se a la Gran Via de les Corts Catalanes, davant de la Universitat de de Barcelona (UB) pel retorn de les nostres condicions labrals, la democràcia als centres educatius i per uan educació pública i de qualitat".

Des de l'inici del present curs estudiantil USTEC·STEs(IAC) ha defensat un retorn a la presencialitat segura, la restitució de totes les condicions laborals retallades en els darrers anys i el retorn de la democràcia als centres. Malauradament, el departament d'Educació ha optat per no escoltar ningú i continuar disfressant la deixadesa i la falta d'inversió pública a través de grans anuncis mediàtics, càrregues de burocràcia inútil i traspàs de totes les responsabilitats als treballadors i treballadores.

Arribat aquest punt, el sindicat considera que l'únic camí continua sent moure's per deixar clar al departament que no afluixarem fins que la inversió sigui la necessària per garantir totes les condicions laborals i la qualitat de l'educació pública, i fins que es deroguin els decrets de plantilles i direcció per revertir la pèrdua de la democràcia als centres educatius que suposa la tria a dit del personal i la desaparició dels debats pedagògics. 

 

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  7. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  8. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  9. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  10. Cal repensar el model sindical
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid