Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
El Sindicat d’Habitatge de Reus convoca una concentració per denunciar la impunitat de Gas Natural

Des del sindicat recorden que Rosa Pitarch va morir després del tall de subministrament elèctric sense demanar informe de vulnerabilitat

21/04/2021 Drets i Llibertats

El Sindicat d’Habitatge de Reus convoca una concentració dimecres 21 d’abril, a les 19.30 h, a la plaça del Mercadal per denunciar l’anul·lació de la sanció a Gas Natural, motivada pel tall de subministrament elèctric a Rosa Pitarch, una dona de 81 anys usuària de Serveis Socials. El que representa una vulneració de la llei 24/2015 molt greu i que va provocar que, l’espelma que utilitzava per il·luminar-se, generés un incendi del qual no va poder escapar.

Des del sindicat denuncien que la impunitat amb què actuen les grans empreses és totalment insostenible a nivell social ja que, com es demostra amb el cas de la Rosa Pitarch, hi ha vides en joc. De fet, recorden que moltes persones i famílies es veuen obligades a ocupar i a fer connexions irregulars a la xarxa de subministrament energètic davant la passivitat i la falta d’alternatives que ofereix l’Ajuntament.

Denuncien que no es pot criminalitzar a qui sobreviu davant la incompetència institucional quan les conseqüències són l’exclusió social. Per últim, emplacen a la resta d’entitats socials i organitzacions polítiques locals a sumar-se a la convocatòria d’aquest dimecres i a generar debat i pressió pública per acabar amb la pobresa energètica, garantir l’accés a l’habitatge i tots els drets bàsics i necessaris per viure.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  6. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  7. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  8. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid