Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
organitzacions
Guanyem Badalona renova el seu òrgan executiu
17/03/2021 Política

El passat dimecres, 10 de març de 2021, Guanyem Badalona en Comú va celebrar telemàticament una Assemblea General per escollir les persones membres del Secretariat Permanent, el seu òrgan executiu.

La formació municipalista va agrair la dedicació de les anteriors membres de la direcció, que han hagut de portar el dia a dia de l’organització en unes condicions molt difícils degut, per una banda, a la irresponsabilitat extrema dels governs del PSC i PP i, per altra banda, al context de pandèmia global.

El nou Secretariat Permanent té el mandat de preparar l’organització per a l’era post COVID-19, així com de treballar per construir un front ampli unitari junt amb d’altres col·lectius, organitzacions i partits polítics. Aquest front ampli unitari ha d’aspirar a aglutinar tot el bloc republicà, sobiranista, progressista i feminista de Badalona, tant al carrer com a les institucions i, molt especialment, de cara a la contesa electoral municipal de 2023.

Les persones que han estat escollides per dur a terme aquest mandat són les següents: Cristina Agustí, Sara Canals, Joan Carles Isal, Héctor Martínez, Joan Oliveras, Roc Oliveras, Carlota Ruiz, Jose Téllez i Marina Tort.

Valora
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  4. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  5. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  6. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  7. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  8. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  9. Habitatge o caos
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid