Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mitjans de comunicació
Presentació del "Manifest de La Sénia per la Reciprocitat Ara!, plena i sense dilacions"

La campanya Reciprocitat Ara!, reclama que es garantisca la reciprocitat de forma unilateral on hi haja majories a favor de la llengua pròpia

15/01/2021 Comunicació

La campanya per la reciprocitat, ha commemorat hui 15 de gener un any des de l’inici de la seua activitat amb la presentacuó del Manifest de La Sénia per la Reciprocitat Ara!, plena i sense dilacions. L’acte, tancat al públic per motiu de la pandèmia, ha sigut a les 12 en el punt on s'uneixen Catalunya i el País Valencià.

Antoni Infante, el portaveu de la campanya, ha declarat: "Els partits polítics tenen ara una responsabilitat històrica amb la nostra llengua. El valencià/català està en emergència lingüística a tot el domini lingüístic i necessitem, sense dilacions, que la reciprocitat arribe a tothom per a poder enfortir el nostre sistema comunicatiu i el nostre mercat cultural, lingüístic i audiovisual. No té trellat que sent un públic potencial de més de 10 milions de persones, sols arribem al públic limitat dintre de les fronteres autonòmiques. No podem permetre que, per una decisió política, es perpetue una situació perjudicial per a la nostra llengua ".

Al manifest, s’ha demanat que “Demanem als partits defensors dels drets lingüístics dels nostres pobles i que ostenten majories als governs de Catalunya, les Illes Balears i el País Valencià que mamprenguen iniciatives sòlides i definitives per a garantir la recepció de tots els mitjans en la nostra llengua, ni que siga de forma unilateral, en cada territori. Un dret no pot ser mai menystingut perquè d'altres no el defensen”

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. Convoquen una concentració a Calonge contra la presència de l'exèrcit espanyol
  3. De la Franja a Alacant
  4. Fa 7 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. Decepcions polítiques, una constant en la història
  6. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  7. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  8. Barcelona acull una conferència internacional sobre l'aviació i el turisme massiu amb vista sobre l'expansió de l'aeroport d'El Prat
  9. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  10. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid