Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
14-F
La CUP proposa un pla transversal que abordi, des d’una perspectiva feminista i lgtbi

Ho fa en una roda de premsa a Cervera, ciutat on la CUP és a govern i des d’on impulsa polítiques feministes com la creació de protocols d’actuació en cas d'agressions masclistes en entorns d’oci.

30/01/2021 Gènere

La CUP, en una roda de premsa a Cervera, ha posat de manifest que cal reivindicar en tots els àmbits el feminisme, que no n’hi ha prou en reivindicar-lo només en dies assenyalats i que és necessari i urgent que les administracions públiques incorporin polítiques transversals feministes.

S’ha posat sobre la taula la necessitat de crear un pla transversal integral, que abordi des d’una política feminista i LGTBI, els àmbits del treball, la salut, l’educació, l'habitatge i la cultura. Un pla que deixaria enrere les polítiques feministes i LGTBI que s’estan impulsant des de moltes institucions i que no van a l’arrel del masclisme estructural que pateix la societat.

Els anitcapitalistes denuncien que en tot el Pirineu no hi ha cap centre públic on poder avortar i que en tota la província de Lleida es practica l’Interrupcó Voluntaria de l’Embaràs farmacològic només a Balaguer, l’únic en una demarcació de més de 12.000km2, vulnerant així el dret a decidir sobre el propi cos.

En la mateixa roda de premsa, han fet valer la feina que han estat fent a des del Parlament, el Consell Comarcal de la Segarra i la Paeria de Cervera, on la CUP està a govern portant les carteres de Polítiques Feministes i LGBTI+.

Han remarcat també que és només des del feminisme des d’on caminarem cap a la transformació i alliberament de tota la societat.

Valora
Rànquings
  1. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  2. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  3. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  4. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  5. "Defensem el Tren de l’Empordà" engega una campanya de signatures contra el trasllat de l’estació de Figueres
  6. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  7. Meridiana Resisteix arriba als 2.000 dies de lluita al carrer per la independència
  8. Mirar el món sense oblidar casa nostra
  9. L’Assemblea per Cadaqués-CUP demana la dimissió de l’alcaldessa per mentir sobre el pas de camions pel Cap de Creus i per presumptes HUT il·legals
  10. Guanyem Girona impulsa un cicle d’actes per explicar la feina que està fent i el model de ciutat que volen consolidar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid