Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
14-F
La CUP proposa un pla transversal que abordi, des d’una perspectiva feminista i lgtbi

Ho fa en una roda de premsa a Cervera, ciutat on la CUP és a govern i des d’on impulsa polítiques feministes com la creació de protocols d’actuació en cas d'agressions masclistes en entorns d’oci.

30/01/2021 Gènere

La CUP, en una roda de premsa a Cervera, ha posat de manifest que cal reivindicar en tots els àmbits el feminisme, que no n’hi ha prou en reivindicar-lo només en dies assenyalats i que és necessari i urgent que les administracions públiques incorporin polítiques transversals feministes.

S’ha posat sobre la taula la necessitat de crear un pla transversal integral, que abordi des d’una política feminista i LGTBI, els àmbits del treball, la salut, l’educació, l'habitatge i la cultura. Un pla que deixaria enrere les polítiques feministes i LGTBI que s’estan impulsant des de moltes institucions i que no van a l’arrel del masclisme estructural que pateix la societat.

Els anitcapitalistes denuncien que en tot el Pirineu no hi ha cap centre públic on poder avortar i que en tota la província de Lleida es practica l’Interrupcó Voluntaria de l’Embaràs farmacològic només a Balaguer, l’únic en una demarcació de més de 12.000km2, vulnerant així el dret a decidir sobre el propi cos.

En la mateixa roda de premsa, han fet valer la feina que han estat fent a des del Parlament, el Consell Comarcal de la Segarra i la Paeria de Cervera, on la CUP està a govern portant les carteres de Polítiques Feministes i LGBTI+.

Han remarcat també que és només des del feminisme des d’on caminarem cap a la transformació i alliberament de tota la societat.

Valora
Rànquings
  1. Les Corts a Barcelona acull l'acte "Per la Llengua, per la la Terra"
  2. L'historiador Fermí Rubiralta desmunta les acusacions falses sobre Daniel Cardona i els germans Badia
  3. La CUP-Som Poble posa el crit al cel amb l’enèsima concessió de l’Ajuntament de Cadaqués al sector turístic.
  4. Comunicat de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGI) en relació a la visita de Felip VI a Montserrat i Badia del Vallès el proper 23 de juny
  5. Per un Correllengua simultani i unitari als Països Catalans
  6. Cal reconstruir la unitat estratègica cap a la independència amb rebel·lia i realisme
  7. Antinazis nacionalsocialistes
  8. La traïció dels líders
  9. USTEC·STEs (IAC) demana a TV3 una rectificació del programa 30 minuts sobre l'escola inclusiva
  10. Per què ningú s’atura a pensar d’on surt aquest clam: “228 raons per fer vaga: dignitat, territori i futur per a un poble lliure”?
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid