Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
14-F
La CUP proposa un pla transversal que abordi, des d’una perspectiva feminista i lgtbi

Ho fa en una roda de premsa a Cervera, ciutat on la CUP és a govern i des d’on impulsa polítiques feministes com la creació de protocols d’actuació en cas d'agressions masclistes en entorns d’oci.

30/01/2021 Gènere

La CUP, en una roda de premsa a Cervera, ha posat de manifest que cal reivindicar en tots els àmbits el feminisme, que no n’hi ha prou en reivindicar-lo només en dies assenyalats i que és necessari i urgent que les administracions públiques incorporin polítiques transversals feministes.

S’ha posat sobre la taula la necessitat de crear un pla transversal integral, que abordi des d’una política feminista i LGTBI, els àmbits del treball, la salut, l’educació, l'habitatge i la cultura. Un pla que deixaria enrere les polítiques feministes i LGTBI que s’estan impulsant des de moltes institucions i que no van a l’arrel del masclisme estructural que pateix la societat.

Els anitcapitalistes denuncien que en tot el Pirineu no hi ha cap centre públic on poder avortar i que en tota la província de Lleida es practica l’Interrupcó Voluntaria de l’Embaràs farmacològic només a Balaguer, l’únic en una demarcació de més de 12.000km2, vulnerant així el dret a decidir sobre el propi cos.

En la mateixa roda de premsa, han fet valer la feina que han estat fent a des del Parlament, el Consell Comarcal de la Segarra i la Paeria de Cervera, on la CUP està a govern portant les carteres de Polítiques Feministes i LGBTI+.

Han remarcat també que és només des del feminisme des d’on caminarem cap a la transformació i alliberament de tota la societat.

Valora
Rànquings
  1. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  2. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Quan la política deixa de pensar el país
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  8. La família de Blanca Serra manté la batalla judicial per identificar els responsables de les tortures a Via Laietana
  9. Quan la pluja no pot apagar el foc
  10. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid