Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Demà amb el diari Ara regal del llibret "Anserall" (obra guanyadora del Premi Helena Jubany)

El llibret Anserall, obra guanyadora del XIII Premi Helena Jubany, es regalarà demà amb el diari ARA

04/01/2021 Cultura
El 5 de gener trobareu un petit regal de Reis amb el diari Ara: el llibret Anserall, obra guanyadora del Premi Helena Jubany 2020. L’autor n’és Manuel Roig, veí d’Ibi, País Valencià.

La història contada al llibre s’esdevé a Anserall, un poblet de Les Valls de Valira, a la comarca de l’Alt Urgell, durant la retirada republicana a l’exili l’any 1939. És una història senzilla i directa, pensada per a ser llegida en veu alta i escoltada vora el foc, com els contes de tota la vida.

Valora
Rànquings
  1. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  2. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  3. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  4. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  5. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  6. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  7. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  8. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  9. Pensar i fer (3). Història i potencialitat de la lluita nacional-popular
  10. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid