Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLIBRES
Verkami per a editar el llibre del Premi Helena Jubany

Calen 4.950 euros per editar un conte original que serà distribuït gratuïtament amb el diari ARA

25/10/2014 Lletres

Aquest 2014 és la setena edició del premi on s'hi han pogut presentar obres des del 27 de febrer (data del naixement de l'Helena Jubany) fins a l'1 d'octubre. El jurat donarà a conèixer el veredicte i lliurarà el premi el dia 2 de desembre (data de la mort de l'Helena) i l'obra sortirà publicada amb el diari Ara en els dies immediats posteriors.

El Premi Helena Jubany de narració curta o recull de contes per a ser explicats és únic per les seves característiques, ja que, a més de la qualitat literària de les obres presentades, el Jurat valora també el fet que tinguin característiques tals que les facin adequades per ser transmeses oralment. El premi té la finalitat de mantenir viu el record de l’Helena Jubany, enamorada del món dels llibres des de tots els angles, i d’encomanar el seu gust per la lectura.

El Premi Helena Jubany es lliura des de l'any 2008 i fins ara els autors i obres guanyadores han estat els següents: el barceloní Xavier Cabús amb El karma del carnisser (2008), l'alacantí Joan Lluís Moreno i Congost amb Compta comptes (2009), el sabadellenc Jordi Solé i Comas amb Blanc (2010), la mataronina Maria Guardiola i Bufí amb Amunt (2011), el barceloní Alfred Quintana amb L'alemany és fàcil (2012) i la sabadellenca Imma Cabré amb Gotes que vessen gots (2014). El diari Ara distribueix el llibret guanyador gratuïtament dins el diari però calen 4.950€ per editar-ne 20.000 exemplars i per aquest motiu s'ha iniciat el verkami.

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  3. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  4. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  7. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  8. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  9. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  10. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid