Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Nou web del crim de l'Helena Jubany

Al nou web helena.jubany.cat/crim que pot servir per aconseguir noves informacions que ajudin a reobrir el cas també hi ha enllaços per poder veure els dos capítols de "Crims" a TV3 i escoltar els sis capítols de "Crims" a Catalunya Ràdio.

09/04/2020 Comunicació

Dilluns 6 d’abril de 2020, la família de l’Helena Jubany ha obert un web amb informació del seu assasinat. A helena.jubany.cat/crim s'hi poden trobar detalls del crim i un resum cronològic de la investigació, que es va tancar sense concloure ni resoldre l’assasinat comès el 2 de desembre de 2001. Si algu té noves informacions que ajudin a reobrir el cas, pot contactar amb la família des d’aquest web.

Al nou web helena.jubany.cat/crim també hi ha enllaços per poder veure els dos capítols de "Crims" a TV3 ( Vídeo Capítol 1 - Vídeo Capítol 2) i escoltar els sis capítols de "Crims" a Catalunya Ràdio.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca una vaga estudiantil el 26 de maig en defensa de l’educació pública
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  6. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  7. Denuncien l’amenaça de desnonament de deu famílies vulnerables al barri de Navas de Barcelona
  8. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
  9. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  10. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid