Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
23-Juliol
L'OCB impulsa la Rosa dels drets lingüístics com a gest simbòlic de solidaritat amb les víctimes de discriminació per raó de llengua

El 'Clam pels drets lingüístics' és una acció que es durà a terme a tots els municipis de #Mallorca, principalment aquest dijous, dia 23 de juliol i que consisteix en una acció en què una colla de xeremiers, acompanyats d'alguns socis i amics de l'OCB, interpretaran una tonada en favor dels drets lingüístics i 'La Balanguera'. Abans es llegirà un breu clam pels drets lingüístics

23/07/2020 Llengua

En el marc de la 'Setmana pels Drets Lingüístics' que organitza l'Obra Cultural Balears (OCB), l'entitat ha demanat als seus socis i amics, a la ciutadania en general i als representants polítics que llueixin la Rosa dels drets lingüístics com a gest simbòlic de solidaritat amb les víctimes de discriminació per raó de llengua.

El pin es pot adquirir a les diverses delegacions de l'OCB, a diferents taules durant el #DiadelLlibre a #Palma, i a Can Alcover. A més a més, també se'n poden adquirir a l'Espai Mallorca Barcelona, i d'altres punts de Tarragona encara per concretar. També podeu consultar la major part dels punts de venda a la imatge que acompanya aquest text.

Per mor del confinament, el dia de #SantJordi no es va poder celebrar i es va posposar a dia 23 de juliol. Enguany l'organització serà diferent i hi haurà parades de llibreries a Plaça Major, Plaça d'Espanya, Plaça Fleming, Carrer Blanquerna i Plaça Patins.

L'OCB ha organitzat una #glosada, a les 18.30 hores, amb Maribel Servera i Miquel Àngel Adrover, i a les 20.00 hores un concert en solitari de Joan Xanguito.

Segons l'OCB, «els objectius de la 'Setmana pels Drets Lingüístics' són: donar a conèixer i reivindicar els drets de les persones que volen usar la llengua catalana; reivindicar el dret de tots els ciutadans de les Illes Balears a conèixer i usar la llengua catalana; denunciar les vulneracions dels drets de les persones que volen usar la llengua catalana; mostrar el rebuig ciutadà a la sentència del Tribunal Suprem espanyol que obliga les administracions amb llengua catalana a relacionar-se entre si en castellà i recaptar fons per posar en marxa diverses iniciatives en favor dels drets lingüístics i donar suport a la internacionalització del cas de Paula Rotger».

Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  4. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
  10. Més d’un centenar d’entitats impulsen una campanya de suport a Roger Español davant el judici per les càrregues de l’1-O
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid