Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Un any contracorrent
Ajuntament del Vendrell Ajuntament del Vendrell

Un any després de constituir-se l’actual ple de l’Ajuntament del Vendrell, el grup municipal de Som Poble-ERC hem demostrat la capacitat de treballar en equip i de forma col·laborativa. Som una coalició de dues forces polítiques amb visions diferenciades en molts àmbits, però treballem plegades per fer propostes concretes i avançar en la solució dels problemes del municipi. I també ho hem fet cercant una col·laboració àmplia amb la resta de grups municipals.

A proposta de Som Poble-ERC l’Ajuntament ha acordat durant aquest any crear una taula per tractar la pobresa energètica, declarar el Vendrell municipi feminista; aprovar un protocol contra la violència de gènere; honrar la memòria dels vendrellencs reclosos als camps d’extermini nazis; redactar un reglament de Festa Major participatiu o estudiar el model més eficient i sostenible de neteja viaria del municipi, entre altres mesures.

També s’ha avançat cap a un Ajuntament més eficient i transparent amb l’aprovació de les nostres propostes sobre el codi de conducta i bon govern municipal; la creació de la figura del Síndic del ciutadà; la modificació del reglament orgànic municipal en temes com igualtat de gènere, participació ciutadana o la digitalització de l’administració i amb l’acord de respectar la independència i pluralitat política dels mitjans de comunicació municipals.

Fer política és escoltar, proposar, discutir i acordar mesures per avançar. Vist el posicionament de la resta de grups municipals ens toca fer-ho des de l’oposició. Sense deixar de ser crítics en un any hem aconseguit aprovar amb l’equip de govern i la resta de grups prop de 40 mesures en favor del municipi. El temps dirà si aquest govern vol i és capaç de tirar-les endavant. En molts casos veiem que no avancen i alhora patim el menyspreu sistemàtic del govern cap els grups de l’oposició.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  3. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  4. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  5. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  6. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  7. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  8. La Flama de la Llengua arriba al Tossal del Rei el 15 de febrer i culminarà el 22 a Montserrat
  9. CGT Ensenyament reivindica que la vaga del 11F ha estat de tota la comunitat educativa
  10. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid