Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Un any contracorrent
Ajuntament del Vendrell Ajuntament del Vendrell

Un any després de constituir-se l’actual ple de l’Ajuntament del Vendrell, el grup municipal de Som Poble-ERC hem demostrat la capacitat de treballar en equip i de forma col·laborativa. Som una coalició de dues forces polítiques amb visions diferenciades en molts àmbits, però treballem plegades per fer propostes concretes i avançar en la solució dels problemes del municipi. I també ho hem fet cercant una col·laboració àmplia amb la resta de grups municipals.

A proposta de Som Poble-ERC l’Ajuntament ha acordat durant aquest any crear una taula per tractar la pobresa energètica, declarar el Vendrell municipi feminista; aprovar un protocol contra la violència de gènere; honrar la memòria dels vendrellencs reclosos als camps d’extermini nazis; redactar un reglament de Festa Major participatiu o estudiar el model més eficient i sostenible de neteja viaria del municipi, entre altres mesures.

També s’ha avançat cap a un Ajuntament més eficient i transparent amb l’aprovació de les nostres propostes sobre el codi de conducta i bon govern municipal; la creació de la figura del Síndic del ciutadà; la modificació del reglament orgànic municipal en temes com igualtat de gènere, participació ciutadana o la digitalització de l’administració i amb l’acord de respectar la independència i pluralitat política dels mitjans de comunicació municipals.

Fer política és escoltar, proposar, discutir i acordar mesures per avançar. Vist el posicionament de la resta de grups municipals ens toca fer-ho des de l’oposició. Sense deixar de ser crítics en un any hem aconseguit aprovar amb l’equip de govern i la resta de grups prop de 40 mesures en favor del municipi. El temps dirà si aquest govern vol i és capaç de tirar-les endavant. En molts casos veiem que no avancen i alhora patim el menyspreu sistemàtic del govern cap els grups de l’oposició.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La paraula que va trencar el silenci
  5. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  6. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  9. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  10. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid