Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Corrupció
La CUP celebra que l’Ajuntament de Tarragona es personi com acusació particular en el cas Inipro

La formació insta al consistori a personar-se als altres casos de corrupció que estan als jutjats, com és el cas Jaume I o el del Coaching, però també a anar més enllà i “aixecar noves catifes”

10/06/2020 Drets i Llibertats

La Candidatura d’Unitat Popular celebra que el govern de Ricomà hagi decidit personar l’Ajuntament de Tarragona com acusació particular en el presumpte cas de corrupció Inipro i demanen que s’estableixi una coordinació amb l’acusació popular, ostentada per la CUP.

La notícia arriba dues setmanes després de saber que part de la cúpula del PSC de Tarragona anirà a judici per aquest cas, entre els quals hi ha l’ex-alcalde Josep Fèlix Ballesteros i la ex-portaveu de l’anterior govern municipal Begoña Floria, tot i que cal recordar que ERC i ECP van deixar fora dels acords pressupostaris amb les cupaires la partida de 60.000€ per combatre la corrupció. En aquest sentit, la CUP demana a Ricomà que requereixi el retorn de les factures pagades per l’Ajuntament per a les defenses de qui anirà a judici.

Per últim, la CUP considera urgent que el consistori es personi en altres casos de corrupció que ja estan a la fiscalia, però en un estat menys avançat que el cas Inipro, com és el cas Jaume I, el cas del Coaching o el de la Budellera. Per les cupaires “el cas Inipro és només la punta de l’iceberg de la corrupció municipal i cal, no només personar-se en aquests casos que ja estan a fiscalía, sinó també fer net aixecant catifes sobre la gestió del PSC al consistori en temes com els Jocs Mediterranis, la totalitat de les Empreses Municipals o dels grans contractes de serveis externalitzats”.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  9. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
  10. La Fiscalia reconeix tortures a Via Laietana però arxiva el cas per falta d’autors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid