Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Corrupció
La CUP celebra que l’Ajuntament de Tarragona es personi com acusació particular en el cas Inipro

La formació insta al consistori a personar-se als altres casos de corrupció que estan als jutjats, com és el cas Jaume I o el del Coaching, però també a anar més enllà i “aixecar noves catifes”

10/06/2020 Drets i Llibertats

La Candidatura d’Unitat Popular celebra que el govern de Ricomà hagi decidit personar l’Ajuntament de Tarragona com acusació particular en el presumpte cas de corrupció Inipro i demanen que s’estableixi una coordinació amb l’acusació popular, ostentada per la CUP.

La notícia arriba dues setmanes després de saber que part de la cúpula del PSC de Tarragona anirà a judici per aquest cas, entre els quals hi ha l’ex-alcalde Josep Fèlix Ballesteros i la ex-portaveu de l’anterior govern municipal Begoña Floria, tot i que cal recordar que ERC i ECP van deixar fora dels acords pressupostaris amb les cupaires la partida de 60.000€ per combatre la corrupció. En aquest sentit, la CUP demana a Ricomà que requereixi el retorn de les factures pagades per l’Ajuntament per a les defenses de qui anirà a judici.

Per últim, la CUP considera urgent que el consistori es personi en altres casos de corrupció que ja estan a la fiscalia, però en un estat menys avançat que el cas Inipro, com és el cas Jaume I, el cas del Coaching o el de la Budellera. Per les cupaires “el cas Inipro és només la punta de l’iceberg de la corrupció municipal i cal, no només personar-se en aquests casos que ja estan a fiscalía, sinó també fer net aixecant catifes sobre la gestió del PSC al consistori en temes com els Jocs Mediterranis, la totalitat de les Empreses Municipals o dels grans contractes de serveis externalitzats”.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  6. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  7. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  8. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  9. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  10. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid