Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mentre duri la guerra contra el Coronavirus

L'Oriol Mitjà, l'epidemiòleg reputat demana la dimissió del Comitè d'Emergència Espanyol. Té tota la raó si fos l’objectiu principal vèncer la pandèmia amb el menor nombre de morts, però si no es posen tots els recursos per aconseguir-ho, llavors hem de concloure que no és l’objectiu principal guanyar la “batalla al virus”. I si l’objectiu prioritari fos un altre? Fos polític? Ja sabem que la recentralització serà transitòria.

Però l’aparell ideològic de l’estat ha començat a emetre missatges nacionalistes/nacionalitzadors. En aquest cas han copiat bé als francesos, "els infants de la pàtria morts durant la 1a guerra mundial" no ho van fer per França, ho van fer per la "libertat, la igualtat i la fraternitat". El dolor de la pèrdua ens ha d’unir i agermanar.

Tenen un problema, acabem de veure la pel·lícual Mientras dure la guerra i sabem que el genocida Franco la va fer allargar per aconseguir (a més a més de la victòria, per descomptat) la neteja de “rojos” i ara, no va d’altra cosa sinó que la “neteja d’"indepes" o que tornin al 14% del que no haurien d’haver crescut mai.

Nosaltres som republicans perquè ens importa la gent i amb les xarxes de suport ho demostrarem que no preguntem abans d’ajudar.

Si el Gobierno no aprova una llista de mesures socials exhaustiva s’haurà acabat la pantomima del “Gobierno progresista de izquierdas”. I la monarquia enrocada, tancada en la torre d’ivori.

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid