Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Petroquímica
La CUP Tarragona qualifica d’“excepcional” el proper Ple Monogràfic de la Petroquímica
04/03/2020 Política
La CUP Tarragona es mostra satisfeta després de la Junta de Portaveus d’aquest matí, on s’han consensuat els detalls del Ple monogràfic al voltant del Complex Petroquímic. La celebració d’aquest Ple respon a un dels acords presos en la Declaració Institucional aprovada el Consell Plenari ordinari de gener i que es desenvoluparà a partir de quatre eixos com són la prevenció, la seguretat, la salut i el futur que volem en quant a model econòmic.

Les consellera Laia Estrada celebra que s’hagin acceptat les demandes del Grup Municipal, havent arribat a l’acord que el Ple tingui lloc per la tarda, i així permetre que hi pugui assistir el màxim de persones possible, així com per la participació, per primera vegada, per persones expertes en els diferents àmbits a tractar.

La CUP destaca l’excepcionalitat d’aquest Ple monogràfic i confia que representi l’inici d’un canvi que deixi enrere l’opacitat al voltant de la petroquímica i la connivència que ha imperat fins el moment entre els lobbies industrials químics i les administracions.

Valora
Rànquings
  1. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  4. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  5. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  6. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  7. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  8. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  9. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid