Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Covid-19
L'STEi demana que no s'obligui el professorat a anar als centres durant la suspensió de les classes
13/03/2020 Salut

L’STEI Intersindical ha reclamat a la Conselleria d’Educació que el professorat dels centres públics i dels privats concertats no hagi d’assistir als centres educatius mentre duri la suspensió de els activitats lectives a partir del proper dilluns dia 16 de març. En aquest sentit, ha sol·licitat una reunió urgent amb els representants de les treballadores i els treballadors de l’ensenyament per a analitzar i acordar les mesures més adients per a contenir els efectes de contagi del COVID-19.

Per al sindicat, la decisió de fer assistir els docents als centres no és prou encertada , ja que no havent-hi alumnes no hi cap avantatge operatiu significatiu i, a més, suposa un risc que el professorat no pot assumir, que es veu agreujat després d’haver-se donat alguns casos de persones contagiades en algun centre escolar de les Illes Balears.   

L’STEI Intersindical considera incongruent que les mateixes autoritats que veuen una situació de risc en el normal desenvolupament de l’activitat lectiva, no tenguin aquesta mateixa valoració per a les activitats que el professorat ha de dur a terme en les escoletes, escoles, instituts, Facultats i Escoles. En molts casos els claustres d’aquests centres estan formats per desenes de persones que arriben a superar el centenar en parlar dels més grossos. És evident, per tant, que aquest fet comporta riscos de contagi i, a més, no s’exerceix la prevenció i el control necessari davant l’expansió del virus.

Per aquests motius, l’STEI Intersindical ha sol·licitat la convocatòria urgent de la Mesa Sectorial d’Educació per a tractar i negociar les mesures que s’han de prendre per a fer front a aquesta situació d’emergència sanitària i evitar el col·lapse que es podria produir.

Valora
Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  4. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  5. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  6. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
  7. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  8. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  9. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  10. "Prou excuses. Els pisos, per viure-hi!"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid