Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Covid-19
El Casal Popular Sageta de Foc obre vies de col·laboració entre veïns pel coronavirus
13/03/2020 Drets i Llibertats
El Casal Popular Sageta de Foc ha obert aquest divendres al migdia diversos canals a les xarxes socials per tal de facilitar la connexió i la col·laboració entre veïns dels diferents barris de Tarragona. La iniciativa vol ajudar totes aquelles persones que pel context actual d'epidèmia tenen necessitats bàsiques per cobrir: l'alimentació, les cures de la canalla o la gent gran, entre d'altres.

De moment, i a petició dels centenars de voluntaris que s'hi han oferit, s'han creat grups a la Part Alta, la Zona Centre, Torreforta, Sant Pere i Sant Pau, el Serrallo-Part Baixa i Sant Salvador. Aquests grups es poden ampliar en funció de la demanda i volen posar en contacte les persones que tinguin temps per ajudar els seus veïns així com aquells veïns que no tinguin temps o que no puguin sortir de casa i que per tant necessitin ajuda per cobrir les seves necessitats o les dels seus familiars a càrrec. És per aquest motiu que animen a tothom a apuntar-s'hi, sigui quina sigui la situació de cadascú.
Per tal d'apuntar-s'hi, cal escriure un correu a casalsagetadefoc@gmail.com o consultar les xarxes socials del mateix Casal Popular Sageta de Foc a Facebook, Twitter, Instagram o Telegram. Des del Casal Popular Sageta de Foc afirmen que "només amb l'organització popular aconseguirem que ningú es quedi enrere" i que "hem d'enfortir el teixit veïnal" per tal d'aturar el COVID-19 i les seves conseqüències.
Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  3. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  4. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  7. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  8. Setmana Santa: el xantatge lingüístic
  9. Commemoració del 50è aniversari de l’assassinat d’Oriol Solé Sugranyes en la 91a concentració de Via Laietana 43
  10. El Correllengua i la Franja.
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid