Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llibertats
Presentació de la Plataforma per la Llibertat a Palma
29/01/2020 Drets i Llibertats

La Plataforma per la Llibertat, formada per diverses entitats, partits i sindicats, farà la seva presentació als mitjans de comunicació aquest dijous, 30 de gener, a les 11.00 hores, a Can Alcover – Espai de Cultura, per exposar quins són els seus projectes i les seves principals lluites, centrades en tres eixos: Amnistia, Drets i Autodeterminació.

Plataforma per la Llibertat neix a partir de les entitats que varen organitzar diverses mobilitzacions a les Illes Balears per rebutjar la sentència del tribunal Suprem espanyol contra els líders independentistes catalans.

El mateix dijous a les 19.00 hores es farà la presentació oficial de la Plataforma per la Llibertat, també a Can Alcover, que comptarà amb la presència de Benet Salellas, advocat reconegut per la seva tasca en la defensa de casos de repressió política.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  5. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  6. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  7. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  8. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  9. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  10. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid