Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Res a celebrar
Càrrecs electes es manifestaran a Barcelona per l'alliberament dels presos polítics i contra la Constitució espanyola

La convocatòria serà aquest dijous a les 10h del matí a Plaça Sant Jaume, i es desplaçarà la manifestació per Via Laietana per arribar a la Delegació de Govern espanyol on es lliurarà el manifest aprovat a l’ACEC a la delegada del govern espanyol, Teresa Cunillera.

05/12/2019 Drets i Llibertats
El passat 26 d’octubre una quarantena d’alcaldes i alcaldesses de diferents formacions polítiques es van reunir per reaccionar davant l’actual situació de repressió i el rebuig a la sentència del Tribunal Suprem, proposant un seguit de propostes d’acció, interpel·lant a l’AMI i l’ACM perquè aquestes propostes es duguessin al món local dins el marc dels acords presos a l'Assemblea de Càrrecs Electes de Catalunya (ACEC).

Ambdues associacions, AMI i ACM, s’han desvinculat de les propostes; així com tampoc s’hi ha adherit l’ACEC, tenint present que aquesta última està en període de constitució i per tant, no hi ha òrgans on es puguin prendre les decisions polítiques actualment més enllà de les accions acordades en el marc Spain sit & talk.

Tanmateix, des de la CUP-AMUNT, consideren la importància de la mobilització continuada i animem a tots els nostres càrrecs electes i a la militància a participar-hi.

La convocatòria serà aquest dijous a les 10h del matí a Plaça Sant Jaume, i es desplaçarà la manifestació per Via Laietana per arribar a la Delegació de Govern on es lliurarà el manifest aprovat a l’ACEC a la delegada del govern espanyol, Teresa Cunillera.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  3. La màfia castellana
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. La paraula que va trencar el silenci
  6. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  7. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  8. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  9. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
  10. L'extrema dreta manté Perpinyà, però el mapa municipal de la Catalunya Nord queda fragmentat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid