Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Res a celebrar
Càrrecs electes es manifestaran a Barcelona per l'alliberament dels presos polítics i contra la Constitució espanyola

La convocatòria serà aquest dijous a les 10h del matí a Plaça Sant Jaume, i es desplaçarà la manifestació per Via Laietana per arribar a la Delegació de Govern espanyol on es lliurarà el manifest aprovat a l’ACEC a la delegada del govern espanyol, Teresa Cunillera.

05/12/2019 Drets i Llibertats
El passat 26 d’octubre una quarantena d’alcaldes i alcaldesses de diferents formacions polítiques es van reunir per reaccionar davant l’actual situació de repressió i el rebuig a la sentència del Tribunal Suprem, proposant un seguit de propostes d’acció, interpel·lant a l’AMI i l’ACM perquè aquestes propostes es duguessin al món local dins el marc dels acords presos a l'Assemblea de Càrrecs Electes de Catalunya (ACEC).

Ambdues associacions, AMI i ACM, s’han desvinculat de les propostes; així com tampoc s’hi ha adherit l’ACEC, tenint present que aquesta última està en període de constitució i per tant, no hi ha òrgans on es puguin prendre les decisions polítiques actualment més enllà de les accions acordades en el marc Spain sit & talk.

Tanmateix, des de la CUP-AMUNT, consideren la importància de la mobilització continuada i animem a tots els nostres càrrecs electes i a la militància a participar-hi.

La convocatòria serà aquest dijous a les 10h del matí a Plaça Sant Jaume, i es desplaçarà la manifestació per Via Laietana per arribar a la Delegació de Govern on es lliurarà el manifest aprovat a l’ACEC a la delegada del govern espanyol, Teresa Cunillera.

Valora
Rànquings
  1. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  2. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  5. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  6. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  7. Fa un any que ens va deixar l'amic i company Joan Rocamora i Aguilera
  8. Manifestació a Badalona contra el desallotjament més gran de Catalunya: 400 persones poden acabar al carrer d'un sol cop
  9. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  10. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid