Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
10-N
Olvan acull l'acte central de campanya de la CUP al Berguedà
01/11/2019 Política
La CUP del Berguedà realitzarà un únic acte de campanya, demà dissabte 2 de novembre a les 17.30h a l’Ateneu d’Olvan. L’acte s’ha previst en format d’assemblea participativa i comptarà amb la participació de Silvia Barragan membre del Secretariat Nacional de la CUP. 

Igualment hi haurà presència de membres de les diferents assemblees locals de la comarca que hi participaran a títol individual. L’acte per tant no s’ha pensat en un format de míting clàssic si no més aviat com una xerrada participativa en la qual tothom podrà donar la seva opinió i, molt especialment, la formació rupturista podrà aportar explicacions sobre quina és l’anàlisi que es fa de l’actual moment polític i quines són les accions que cal seguir portant a terme, des de les institucions però també des del carrer. En aquest sentit, s’explicaran els posicionaments concrets que s’adopten respecte a iniciatives que han sorgit com l’Assemblea de Càrrecs Electes, però també el suport al jovent que aquests dies ha sortit al carrer, la desobediència institucional conjunta i estratègica i la crítica a la repressió policial i a la direcció dels Mossos d’Esquadra encapçalada pel Conseller Buch, del qual es segueix demanant la seva dimissió. 

La CUP per tant vol portar un missatge al Congrés clarament rupturista i el més incòmode possible per a tot el sistema polític espanyol. Tots aquests aspectes i molt més es posaran a debat demà dissabte a l’Ateneu d’Olvan. L’acte és totalment obert a tota la població.

Valora
Rànquings
  1. El Parc Natural del Cap de Creus sanciona l’empresa constructora d’un hotel a Cadaqués
  2. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  3. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  4. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  5. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  6. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  7. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines segueix amb la seva campanya de boicot a les empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  8. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  9. A l’abat de Montserrat, humilment
  10. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid