Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Marxa de Torxes de l'organització antirepressiva Rescat

Aquest any, les dates de les convocatòries seran el 20 i 21 de desembre.

26/11/2019 Drets i Llibertats

Un any més, pels volts de Nadal, Rescat convoca les marxes de torxes, i un cop més l'organització demana la col.laboració i participació de tots i totes, ja sigui organitzant o assistint a la convocatòria més propera.Des l'organització antirepressiva s'anima, per tant, a tot arreu on ja s’ha fet altres vegades, que s’organitzi una convocatòria de marxa de torxes, però sobretot s'anima a la gent de les comarques on mai se n’ha realitzat cap perquè ho facin.

Aquest any, les dates de les convocatòries seran el 20 i 21  de desembre.

De moment hi ha dos dies amb convocatòries:

Comarques- Dia 20

Barcelona— Dia 21. A les 19 hores a la Plaça Universitat.

Valora
Rànquings
  1. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  2. Diumenge 28 de desembre, “mosca morta” amb el diari Ara
  3. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
  4. La variant de Celrà fa un pas endavant per treure el trànsit del centre del municipi
  5. Pobles Vius reclama aturar les subvencions al biogàs arran del brot de grip aviària a Bellpuig
  6. Actualització: Els camions amb gallines sacrificades pel brot de grip aviària travessen Bellcaire d’Urgell
  7. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  8. La dignitat no entén de competències
  9. El 31 de Desembre és la Diada de Mallorca
  10. Un bon cop de guillotina al Català de França
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid