Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
Mobilitzacions arreu del país per la llibertat dels independentistes empresonats

Després de conèixer-se l'empresonament dels 7 independentistes detinguts, junt a a altres companys, per la Guàrdia Civil, a nombroses ciutats catalanes s'ha portat a terme concentracions de protesta i solidaritat

27/09/2019 Drets i Llibertats

Un cop s'ha conegut que el jutge instructor de l’Audiència Nacional espanyol, Manuel García Castellón, havia ha dictat presó incondicional per a set dels independentistes detinguts dilluns per part de les forces d'ocupació, les convocatòries de protesta s'han estès ràpidament arreu del país, amb una gran concentració a Sabadell.

El jutge del règim ha justificat l'empresonament dels set independentistes amb l'argument que tenien per objectiu "instaurar la República catalana per qualsevol via, incloses les violentes", tot i que no existeix cap acció que avali aquesta opinió.

La resposta a les detencions s'ha fet sentir a Barcelona, Tarragona, Lleida, Reus, Mataró, Girona, Perpinyà, Cerdanyola del Vallès, Sabadell, l'Hospitalet del Llobregat, Valls, Palma, Vic, Sant Just Desvern, i a tot un conjunt de poblacions on s'han portat a terme concentracions de protesta:

 

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  9. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid