Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La Intersindical-CSC participarà dels diversos actes que es duran a terme durant el proper 11 de setembre

La Intersindical-CSC participarà dels diversos actes que es duran a terme durant el proper 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, arreu del territori i en els actes centrals de Barcelona.

09/09/2019 Política
Diferents unions territorials participaran de les ofrenes descentralitzades arreu del territori i a Barcelona el sindicat participarem a diferents esdeveniments i accions.
Es pot consultar i difondre el Manifest que des de la Intersindical-CSC hem preparat per la Diada Nacional 2019
Eines de país a Pla de Palau de Barcelona, de 10 a 15 hores ens trobareu amb diverses informacions sobre l'activitat del sindicat republicà.
Debats d'educació a Eines de País a Pla de Palau, els nostres companys de la sectorial d'Educació participaran a dues xerrades
10.45 hores en Toni Casserres participarà de la xerrada "La llengua en l'educació com a Eina de País?"
11.40 hores en Narcís López participarà de la xerrada "L'empoderament dels docents com a Eina de País"
Manifestació a Barcelona, "11S Objectiu Independència", cal omplir novament els carrers de Barcelona per seguir mostrant la força del poble per assolir la República Catalana. Encara us hi podeu inscriure a diada.assemblea.cat
Festa per la Llibertat, a partir de les 18.30 hores, esperem que hi assistiu massivament per acabar la Diada Nacional de Catalunya de 2019, més informació aquí
Us encoratgem a assistir als actes centrals de Barcelona, però també a participar dels actes que facin prop de casa vostra, que la força i la gent del poble es faci sentir arreu del país!
Valora
Rànquings
  1. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  5. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Els sindicats convoquen una concentració davant la Conselleria d’Educació en plena negociació de la vaga indefinida
  10. Quan la política deixa de pensar el país
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid