Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP Pedreguer denuncia "les exagerades i totalment injustificades retribucions" per participar en una reunió del Consorci d'Aigües de la Marina Alta

La formació donarà l'import íntegre de les retribucions que li correspoenen a algun col·lectiu o associació sense ànim de lucre de Pedreguer.

13/06/2019 Política

El passat dilluns 10 de juny es va realitzar l'última reunió del Consorci d'Aigües de la Marina Alta, tant de la Junta General com de la Comissió Permanent.

Com ja venin denunciant la CUP Pedreguer des del principi de la legislatura, una de les poques activitats que realitza este organisme és pagar unes retribucions als polítics assistents que són, des del seu punt de vista, "exagerades i totalment injustificades. Retribucions de 300 € en cas de la Junta General i als 200 € per a la Comissió Permanent".

Unes retribucions que semblen encara més injustificables per a la formació en el cas de la convocatòria del dilluns passat, on l'únic punt de l'ordre del dia era l'aprovació de l'acta anterior d'ambdós òrgans, per a la qual cosa es va necessitar menys d'un minut. Així doncs els assistents a la reunió van rebre 500 € per repassar dues actes i aprovar-les en menys d'un minut!

La CUP de Pedreguer exigeix eliminar les abusives retribucions del Consorci d'Aigües de la Marina Alta i han anunciat que, de la mateixa manera que ho van fer en l'anterior ocasió, el regidor del nostre grup municipal, que va assistir a la reunió del Consorci com a suplent. 

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. La paraula que va trencar el silenci
  6. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  9. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  10. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid