Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Medi ambient
La Plataforma Cel Net no es dóna cap valor als resultats i conclusions d’aquest estudi de l'estudi de Repsol

La Plataforma Cel Net publica un posicionament respecte l'estudi encarregat per Repsol a la Fundació Institut Cerdà.

08/05/2019 Territori

Després de la publicació la setmana passada dels resultats de l'estudi de la Fundació Institut Cerdà impulsat per Repsol on es manifestava que la qualitat de l'aire al Camp de Tarragona no era perjudicial, la Plataforma Cel Net publica en el seu bloc un posicionament valorant els resultats.

En aquest es ressalta que "des des la Plataforma Cel Net no es dóna cap valor als resultats i conclusions d’aquest estudi". Entre d'altres motius s'apunta al fet que l'Institut Cerdà entre en el seu Patronat té al propi president de Repsol. En aquest sentit, s'assenyala que "ser jutge i part no és el més indicat per garantir la veracitat dels estudis i protegir els interessos de la ciutadania".

També valoren que "el nou estudi realitzat per la Fundació Institut Cerdà vol posar en dubte la feina independent realitzada durant els darrers anys pel LCMA i la tasca de denúncia de la Plataforma Cel Net".

Finalment, expressen que "la solució no són estudis puntuals per emmascarar la realitat del nostre territori sinó una solució conjunta implicant a totes les administracions. (...) Tota la resta, és soroll i contaminació”

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  7. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  8. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
  9. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  10. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid