Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2019
La CUP de Vallgorguina s'estrena amb 2 regidores al ple de l'ajuntament

• El 17, 11 % dels Vallgorguinencs ens han confiat el seu vot i opten per un canvi

28/05/2019 Política
La formació es presentava amb l'objectiu de trencar rutines i gràcies al compromís de 240 persones ho han assolit amb 2 regidors. "Aquest era el discurs popular que es va sentir ahir en saber-se el resultat als col·legis electorals".

No poden amagar la seva l'alegria al saber que el 17,11% del nostre poble confia en ells i són conscients de la gran responsabilitat que això comporta però no poden obviar que ha tornat a sortir al poble un partit enquistat amb majoria absoluta. Ara bé tene clar que "cal seguir treballant i cal seguir explicant a les vilatanes que tots som CUP i que el nostre és un projecte plura"l.

Mantindran tots els punts del nostre programa marc i reafirmen el seu treball en equip. La CUP no entén de llistes numerades i per nosaltres, tan important és el que va a la posició número u com a l'onze. Aquest és un treball de totes i a totes ens pertany estar implicades amb les tasques del govern. Volen ser l'eina que el poble faci servir per arribar a l'ajuntament.

Com van anunciar al  programa, periòdicament faran assemblees obertes on tothom serà benvingut a participar en els projectes municipals. És un nou camí on totes tenim molt a dir.

Ara ja tenen veu, ara ja tenen vot. Faran que totes les decisions que es prenguin a l'ajuntament siguin públiques. Per primera vegada la informació serà a l'abast del poble.

Agraeixen a les 240 persones el seu suport i afirma la formació que "entre totes farem una Vallgorguina més plural".

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid