Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2019
La CUP de Vallgorguina s'estrena amb 2 regidores al ple de l'ajuntament

• El 17, 11 % dels Vallgorguinencs ens han confiat el seu vot i opten per un canvi

28/05/2019 Política
La formació es presentava amb l'objectiu de trencar rutines i gràcies al compromís de 240 persones ho han assolit amb 2 regidors. "Aquest era el discurs popular que es va sentir ahir en saber-se el resultat als col·legis electorals".

No poden amagar la seva l'alegria al saber que el 17,11% del nostre poble confia en ells i són conscients de la gran responsabilitat que això comporta però no poden obviar que ha tornat a sortir al poble un partit enquistat amb majoria absoluta. Ara bé tene clar que "cal seguir treballant i cal seguir explicant a les vilatanes que tots som CUP i que el nostre és un projecte plura"l.

Mantindran tots els punts del nostre programa marc i reafirmen el seu treball en equip. La CUP no entén de llistes numerades i per nosaltres, tan important és el que va a la posició número u com a l'onze. Aquest és un treball de totes i a totes ens pertany estar implicades amb les tasques del govern. Volen ser l'eina que el poble faci servir per arribar a l'ajuntament.

Com van anunciar al  programa, periòdicament faran assemblees obertes on tothom serà benvingut a participar en els projectes municipals. És un nou camí on totes tenim molt a dir.

Ara ja tenen veu, ara ja tenen vot. Faran que totes les decisions que es prenguin a l'ajuntament siguin públiques. Per primera vegada la informació serà a l'abast del poble.

Agraeixen a les 240 persones el seu suport i afirma la formació que "entre totes farem una Vallgorguina més plural".

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  5. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  6. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  7. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  8. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  9. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  10. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid