Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2019
La CUP d'Alpicat presenta el seu programa
15/05/2019 Política

La formació independentista, que actualment és la primera força de l'oposició d'Alpicat, presentarà aquest diumenge el programa polític per als propers 4 anys en un acte públic que comptarà amb la presència de la tinent d'alcalde de Verges.

La presentació del programa de la CUP, que s'amenitzarà amb actuacions musicals i un vermut popular, tindrà lloc aquest diumenge 19 de maig a les 11 del matí al pati interior del Casal.

La presentació anirà a càrrec dels candidats i candidates de la llista independentista que encapçalen Josep Cabré i Elisabeth Martínez. L'acte comptarà també amb la participació de Susagna Ribas, primera tinent d'alcalde de Verges.

El municipi de Verges, al Baix Empordà, governat per la CUP des de les últimes eleccions municipals, en les que va guanyar per majoria absoluta, ha estat notícia en diverses ocasions el darrer any i mig: primer pels danys ocasionats per escamots espanyolistes en un centenar de vehicles de la població, posteriorment per la detenció arbitrària del seu alcalde, Ignasi Sabater, acusat de participar en mobilitzacions i la setmana passada per la massiva resposta popular a la presència de provocadors feixistes a la població.

L'acte de la formació de l'esquerra independentista pretén donar a conèixer a tots els veïns i veïnes del rnunicipl els principals eixos d'actuació política amb que la CUP vol governar Alpicat els pròxims quatre anys.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  3. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  4. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  5. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  6. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  7. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  8. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  9. Mor Josep Vilarasau i Salat
  10. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid