Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Reflexió
Conferència política de la CUP sota el títol: "L'alternativa que ve. De la resistència a la proposta"

Demà a les 17h al pati Llimona de Barcelona

06/05/2019 Política
Com ja va anunciar ara fa un any, la CUP engegava un procés de reflexió que entenia imprescindible per a poder dibuixar propostes que fessin efectiu el dret a l’autodeterminació i la possibilitat de generar una alternativa política i democràtica a la situació de crisi estructural que es viu als Països Catalans.

És per aquest motiu que la CUP celebrarà, demà 7 de maig, una conferència política per tal de compartir anàlisi, reflexions i aprenentatges del context actual i una mirada de futur en clau d'alternativa democràtica davant la manca d'una proposta que ens permeti avançar en clau social i nacional.

Albert Mercadé, periodista d'El Matí de Catalunya Ràdio, presentarà i guiarà la conversa entre Mireia Vehí i Albert Botran, membres del Secretariat Nacional de la CUP, i Carles Riera i Natàlia Sánchez, del Grup Parlamentari de la CUP- Crida Constituent.

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  7. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  8. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  9. Catorze Banderes Negres alerten de la degradació del litoral dels Països Catalans
  10. Entitats de la Barceloneta reclamen que el Bloc Balboa es destini a habitatge veïnal i no al negoci turístic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid