Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
28-A
El Front Republicà engega la seva campanya política a Tàrrega

Aquest dissabte, en un acte amb els caps de llista, Joel Jové i Judith Ribera, a la sala de plens municipal

10/04/2019 Política

El proper dissabte 13 d’abril tindrà lloc a Tàrrega l’acte d’inici de campanya de Front Republicà, la coalició entre Poble Lliure, Pirates i Som Alternativa que es presenta a les eleccions del 28 d’abril. Aquesta coalició pretén representar els interessos de les classes populars i treballadores compromeses amb la legitimitat de la Independència i del Primer d’Octubre.

A l’acte, que se celebrarà a la sala de plens de l’ajuntament a les 7 de la tarda, hi intervindran els dos caps de llista i membre de Poble Lliure Ponent, Joel Jové i Judith Ribera. A més, hi intervindran Miquel Orobitg, candidat suplent a la llista de Front Republicà i regidor de la CUP a Tàrrega i Narcís Turull, militant de Poble Lliure i candidat suplent. En darrer terme, Aleix Renyé exposarà els seus motius per donar suport a aquesta candidatura en unes eleccions de condicions extraordinàries. Renyé és un històric militant independentista de Lleida que des dels anys vuitanta viu a Catalunya Nord, on va refugiar-se fruit de la seva militància independentista d’aleshores i on no ha deixat de treballar i lluitar per la llengua i la cultura catalanes, entre altres compromisos d’àmbit social.

Front Republicà defensa bloquejar el Congrés dels Diputats perquè Espanya no sigui governable i poder afavorir així les forces republicanes, que, amb una estratègia unitària i desobedient, no tenen cap altre camí que el de proclamar, defensar i fer efectiva la República Catalana.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  5. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  6. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  7. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  8. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  9. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
  10. Centenars de bombers es manifesten a Barcelona per exigir protecció davant els tòxics i millores laborals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid