Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Antifeixisme
Dolors Sabater exigeix al govern municipal que impedeixi el míting de VOX al Centre Cívic La Salut

Denuncien que un alt càrrec d’Albiol participarà de l’acte

11/04/2019 Política

Dolors Sabater, exalcaldessa de Badalona i candidata al maig del 2019 per Guanyem Badalona en Comú, ha reaccionat davant la convocatòria, demà, d’un acte de campanya de Vox al Centre Cívic de La Salut. “És un acte que la difusió ja corre fa dies per la xarxa, i el govern municipal que és el responsable de l’equipament, no ha reaccionat per impedir que aquest partit feixista difongui la seva ideologia masclista, racista i reaccionària en seu municipal”, ha declarat Sabater.

Sabater i el seu grup municipal han recordat que fa mesos el govern municipal ja va permetre, un acte al mateix centre cívic del partit franquista de Josep Anglada, antic dirigent de Plataforma per Catalunya; i que no ha posat en marxa, tal com es va comprometre a l’acord de pressupost, amb la campanya anti-rumors que ja es va deixar finançada i dissenyada abans de la moció de censura de PP, PSC i Cs a l’Ajuntament. “No entenem aquesta manca de compromís del govern municipal en barrar el pas al racisme i al feixisme. L’alcalde de la moció de censura hauria de donar explicacions públiques”, diu Sabater.

Si finalment el govern municipal no impedeix l’acte, el grup municipal de Guanyem Badalona donarà suport a la concentració de rebuig que ha convocat la plataforma “Badalona Antifeixista” demà divendres a les 17.30h davant del mateix centre cívic de La Salut.

Un alt-càrrec del govern local d’Albiol

El grup municipal ha recordat, també, que un dels membres de Vox que parlarà al centre cívic de La Salut demà divendres és Jorge Buxadé, que va ser contractat per l’Ajuntament de Badalona durant 2011 i 2015, sota el mandat de l’alcaldia d’Albiol, per portar la secretaria jurídica de la Fundació Badalona Capital Europea del Bàsquet. Buxadé va cobrar més de 100.000€ de l’Ajuntament i aquests pagaments van ser investigats per la Fiscalía de Barcelona.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  6. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  7. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  8. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  9. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid