Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Cultura Popular
Diada per la Llengua, la Cultura i la reclamació dels Drets Civils a Palma

La diada es farà el proper dissabte 4 de maig a la plaça Major de Palma i comptarà amb la participació de diverses expressions de cultura popular (xeremiers, ballada popular...) i també amb diversos elements reivindicatius.

17/04/2019 Política

L'Obra Cultural Balear (OCB) ha anunciat la convocatòria d'una nova Diada per la Llengua i la Cultura, que enguany afegeix, també, la reclamació dels Drets Civils. La Diada es farà el proper dissabte 4 de maig a la plaça Major de Palma i comptarà amb la participació de diverses expressions de cultura popular (xeremiers, ballada popular...) i també amb diversos elements reivindicatius.

Com cada any que s'ha fet, a la Diada 2019 serà essencial la participació de totes les persones que hi assistesquin, ja que, entre totes, ajudaran a fer visible el lema d'enguany: 'Som aquí per la Llengua, la Cultura i els Drets Civils.

El president de l'OCB, Josep De Luis Ferrer, ha explicat que la Diada d'enguany compta amb el suport de diferents associacions de les les Illes com l'STEI, UGT, o l'Associació de Veïns de Palma... «Com hem fet en altres diades, donarem un missatge nítid perquè les institucions que surtin de les eleccions del 26 de maig, sapiguen que hi ha una gent que és majoritària que està preocupada per la llengua i la cultura i que les defensen com una eina de cohesió social», ha remarcat

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  4. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  7. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  8. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  9. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  10. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid