Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Moviment veïnal
Presentació a Benimaclet de la campanya "València no està en venda" per defensar el territori i l'habitatge
03/03/2019 Drets i Llibertats

Dijous passat es va presentar a Benimaclet, la campanya "València no està venda" impulsada per col·lectius i associacions veïnals amb l'objectiu de "protegir el territori i defensar l'habitatge" a la ciutat.

La campamya exposa que l’àrea metropolitana de València des de fa molts anys l’embat de les polítiques neoliberals i depredadores caracteritzades per fer del territori i de l’habitatge uns elements de mercaderia quan en realitat són uns bens comuns a gestionar per a la seua conservació i millorament, d’acord amb les necessitats de les generacions actuals i futures. Actualment, al final d’una legislatura anunciada com “la del canvi”, observen que, malgrat algunes mesures proteccionistes, els nous governs valencians han seguit sotmesos als grans poders econòmics que destrueixen el territori i especulen amb l’habitatge. (veure el manifest)

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  6. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  7. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  8. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  9. El Sindicat de Llogateres es concentrarà demà per evitar el desnonament d'una família del carrer Marina de Barcelona
  10. El Sindicat d'Habitatge Socialista denuncia un nou cas de turistització al Bloc Muntaner de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid