Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La Forja amb el Front Republicà

La Forja - Jovent Revolucionari volem mostrar el nostre suport públic a la coalició de Poble Lliure, Som Alternativa i Pirates per les eleccions espanyoles del 28 d'abril. Considerem que cal combatre, en tots els espais possibles, l'opressió i l'abús que pateix el poble català i que per tant la participació de l'independentisme revolucionari en unes eleccions espanyoles ha de servir per desestabilitzar més el règim del 78.

L'Estat espanyol està en una situació inestable, en una crisi interna on s'hi barregen diferents factors: la crisi sacial, política, territorial i econòmica. Davant d'aquest escenari, constatem la incapacitat de l'esquerra espanyola per transformar res, agreujada per la fragmentació interna, fet que reafirma la tesi de l'independentisme revolucionari que postula que l'Estat espanyol és irreformable. A més, ascendeix amb força la ultradreta i el feixisme, com a reacció a tots els nivells, contra la 11 uita d'alliberament nacional i la protesta social.

Considerem que aquesta coalició és un front comú que no ha de cedir ni un mil·límetre davant els possibles xantatges i caldrà no donar suport a cap organització que no tingui el compromís de defensar el dret a l'autodeterminació i els drets socials del poble català. Aquest és un fet diferenciador respecte altre candidatures independentistes que, adoptant un rol negociador, han acabat fent el joc a l'Estat.

Felicitem als partits integrants d'aquesta coalició per aquesta aposta tan valenta. La ForJa - Jovent Revolucionari participarem activa ment de la candidatura per a enfortir aquest front que ha de defensar la República Catalana, la llibertat dels presos, el retorn dels exiliats, la defensa dels drets socials i bloquejar qualsevol iniciativa d'aquelles organitzacions que no reconeguin el dret a l'autodeterminació del poble català.

Valora
Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  4. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  5. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  6. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
  7. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  8. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  9. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  10. Tossudament alçats!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid