Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2019
La CUP amb la Crida per Sabadell
11/03/2019 Política

La CUP Sabadell considera que la Crida és l'única força que pot garantir un govern de transformació per les classes populars. Una ciutat per les persones, inclusiva, igualitària i social.

La formació considera que el govern de coalició local no ha pogut garantir la transformació a la ciutat i que la Crida ha estat l'única força política que ha desenvolupat i aprofundint a les polítiques de canvi a Sabadell.

Apunta que la crida per Sabadell és també la força de contenció a les polítiques reaccionàries, intolerants i corruptes, des d'una òptica d'esquerres. Alhora cal fer autocrítica i seguir treballant en molts aspectes encara pendents. Considerem prioritària la recuperació de la gestió directa de tots els serveis públics, fer front a l'emergència social així com seguir posant les persones al centre de la ciutat, a Sabadell no hi ha millor opció que enfortir el projecte de la Crida per Sabadell per tal que encapçali la ciutat en el període 2019-2023.

Enfront tindrem el bloc de la màfia i el 155, a les forces d'extrema dreta i la dreta del capitalisme salvatge, també a les autoanomenades esquerres institucionals, cap d'elles capaces d'avançar cap a la millora de les condicions de vida a la ciutat de Sabadell.

En aquest sentit, la formació emplaça a militants i simpatitzants a treballar i enfortir el projecte de la Crida per Sabadell per garantir un nou govern a la ciutat. Un govern per fer front als envits antidemocràtics de l'estat, per mantenir a ratlla els grans interessos privats i per realitzar polítiques transformadores que posin les persones i el seu benestar al centre en àmbits com els serveis públics o l'habitatge.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. 13 anys sense en Toni Lecha
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  9. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid