Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Els Mossos detenen Tomàs Sayes, membre de Secretariat Nacional de l'ANC

L'entitat convoca una concentració de suport a les 19h davant dels jutjats de Puigcerdà

07/02/2019 Drets i Llibertats

Els Mossos d'Esquadra han detingut Tomàs Sayes, membre del Secetariat Nacional de l'ANC, segons ha informat l'entitat. L’ordre de detenció contra Sayes es va emetre al desembre després de no presentar-se a declarar al jutjat de Puigcerdà per un delicte de manifestació il·legal en una protesta contra el jutge Pablo Llarena. Era la segona vegada que no es presentava a declarar, després de no presentar-se a una primera citació per un delicte d’injúries contra el jutge.

 

 

Valora
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Els sindicats d’educació presenten un ultimàtum al Departament i anuncien noves jornades de lluita
  4. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  5. 25 anys sense l'Antoní Massaguer
  6. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  7. El Govern blinda 1.700 pisos com a parc públic en una victòria històrica de les llogateres
  8. Salvador Vergés i Tejero guanya el 18è Premi Helena Jubany amb el relat Mosca morta
  9. LA CUP exigeix a ERC, Junts i PSC que deixin de “jugar amb la mobilitat” de les Terres de l’Ebre
  10. Gran acte de suport dissabte 29 a l’Hospitalet de Llobregat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid