Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Els Mossos detenen Tomàs Sayes, membre de Secretariat Nacional de l'ANC

L'entitat convoca una concentració de suport a les 19h davant dels jutjats de Puigcerdà

07/02/2019 Drets i Llibertats

Els Mossos d'Esquadra han detingut Tomàs Sayes, membre del Secetariat Nacional de l'ANC, segons ha informat l'entitat. L’ordre de detenció contra Sayes es va emetre al desembre després de no presentar-se a declarar al jutjat de Puigcerdà per un delicte de manifestació il·legal en una protesta contra el jutge Pablo Llarena. Era la segona vegada que no es presentava a declarar, després de no presentar-se a una primera citació per un delicte d’injúries contra el jutge.

 

 

Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. 13 anys sense en Toni Lecha
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid