Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
habitatge
El sindicat de Llogaters denuncia el desnonament d'una familia amb tres fills menors a Vilafranca del Penedès
21/02/2019 Política

El Sindicat de Llogaters del Penedès ha denunciat públicament, que aquest dimecres a Vilafranca del Penedès hi hagut un desnonament d'una família amb tres fills amb edats de 6, 12 i 14 anys per impagament del lloguer.

El sindicat ha estat presenta al desnonament hi han denunciar la intransigència dels representants del propietaris, que no han volgut donar una setmana més d'estada a la vivenda, fins que serveis socials els trobi una vivenda d'emergència per la família, adduint que el llançament s'havia posposat en dues ocasions abans.

Ha considerat inacceptable la falta d'humanitat del propietari de la vivenda que ha deixat fora a aquesta família per impagament del lloguer i amb la situació que suposa per als pares veure's al carrer amb tres fills d'aquestes edats i sense tenir cap solució a curt termini. També vol  deixar palès a traves d'aquest comunicat, que aquesta falta d'humanitat dels propietaris de la vivenda deixarà marcats als fills per tota la seva vida i per aquest motiu lliutarà per que no torni a passar.

D'altra banda puntualitza que davant d'aquest degoteig constant de desnonaments que hi ha i que seguirà havent, les administracions han de tenir més recursos per poder fer front amb més agilitat a aquestes situacions. Des del Sindicat de Llogaters del Penedès creiem que una forma de visibilitzar la realitat imperant és fer públic cada desnonament que es faci per què la gent tingui un tast de realitat. També creiem que s'han de modificar les lleis que permeten que aquestes coses passin per què hem entrat en un espirall, des que va esclatar la crisi, on es perpetua la misèria social. Nosaltres som conscients que s'han de posar en marxa eines a nivell local que facin d'element que redueixi les conseqüències nefastes.

Valora
Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  4. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  5. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
  6. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  7. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  8. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  9. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  10. Tossudament alçats!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid