Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1-O, ni oblit ni perdó
Convoquen una concentració a Cotlliure per la justícia i les llibertats en protesta de la visita de Pedro Sánchez

Fan una crida  a tots els demòcrates i a tots els republicans de trobar-se diumenge 24 de febrer a les 10h del matí a Cotlliure, amb senyeres, estelades, llaços grocs i banderoles de protesta. Per a facilitar l’accès a Cotlliure hi ha trens a 1 euro que surten de Perpinyà a les 9h45, passen per Elna i Argelers… arriben a Cotlliure a les 10h05

19/02/2019 Política
Un cop s'ha confirmat la visita de Pedro Sánchez a Cotlliure el proper 24 de febrer, el Comitè de Solidaritat Catalana ha convocat una concentració republicana per la justícia i les llibertats per protestar per la seva presència, tenint en compte que "és còmplice del 155 i de la monarquia, vingui a Catalunya Nord per a homenatjar una concepció d’estat (la República) que combat el dia dia a Catalunya".

Resulta que el motiu de la visita de Sánchez a Cotlliure i Argelers és per retre homenatge al poeta republicà Antonio Machado i als republicans catalans i espanyols víctimes del franquisme.

El Comitè de Solidaritat també vol denunciar que Sánchez vulgui imposar el 155 a Catalunya Nord, amb la complicitat de l’estat francès.

Remarca que Pedro Sánchez és encara avui el primer ministre d’un estat que ha empresonat responsabls associatius, responsables polítics legalment elegits i és el cap d’un estat europeu amb presos polítics, "un fet que jutgem inacceptable".

El govern espanyol retra homenatge als republicans espanyols amb periodistes i persones acreditades

Segons Ràdio Arrels, la prefectura de Catalunya Nord ha confirmat que el president del govern espanyol, Pedro Sánchez vindrà a Catalunya Nord el diumenge 24 de febrer.

El comunicat precisa que Sánchez farà aquest viatge a Cotlliure i Argelers per retre homenatge a Manuel Azaña. Antonio Machado i a l'exili espanyol. La prefectura avisa que només podran seguir els actes els periodistes acreditats i que aquests periodistes només rebran els horaris i el programa detallats a finals de la setmana que vé. Unes acreditacions que seran entregades a la prefectura i que seran atorgades per les autoritats espanyoles. La prefectura insisteix que només amb aquest document esls periodistes podran seguir la visita de Pedró Sànchez.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Catalanofòbia transversal i decolonial
  8. Manifest 11-S de l’ANC: “Tenim més motius que mai!”
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid