Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
La Intersindical-CSC denuncia les detencions de dues persones afiliades al sindicat i la repressió contra l'independentisme per part de l'estat espanyol
17/01/2019 Drets i Llibertats
La Intersindical-CSC ha manifestat el seu suport a les dues persones afiliades a la Intersindical-CSC i a l'Eina-Espai Jove de la Intersindical-CSC que han estat detingudes durant el dia d'avui a comarques gironines en el marc de les actuacions repressives de l'estat espanyol contra l'independentisme.

Denuncia la repressió que sistemàticament practica Espanya contra la llibertat d'expressió i la llibertat de pensament i la persecució que persones i organitzacions pateixen des de fa molts anys per part de l'estat i les seves institucions, tant sota el mandat de Mariano Rajoy com de Pedro Sánchez. Uns i altres han demostrat que la resposta a les demandes dels treballadors i treballadores catalanes no és el diàleg sinó la persecució policial.

Així com també la hipocresia mostrada per l'actual govern d'Espanya, que avui mateix a les institucions europees i a través del president espanyol donava lliçons de democràcia i mostrava la voluntat de diàleg mentre els seus cossos policials practicaven les detencions per tots conegudes. La violència policial i la repressió no seran les eines d'un diàleg.

Valora
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  3. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  4. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  5. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  6. Ressenya de “Lenin i Gramsci”, editat per Joan Tafalla
  7. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  8. "Menorca per viure", una crida col·lectiva per una illa viva i amb futur
  9. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  10. Barcelona no pot respirar: continuen les mobilitzacions veïnals contra l’excés de trànsit
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid