Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Eleccions 2019
«Estem preparats per governar», Mariona Pascual, candidata de la CUP a les municipals

La formació es presenta a les eleccions del maig amb Mariona Pascual i Gerard Carot al capdavant

20/01/2019 Política

L’Assemblea d’Unitat Popular de la CUP celebrada aquest dissabte a l’Ateneu de Sant Celoni ha decidit presentar-se a les eleccions municipals del 26 de maig amb la cap de llista actual, Mariona Pascual, com a candidata, i amb el farmacèutic Gerard Carot encapçalant el grup d’independents (Poble Actiu).

Pascual ha afirmat que des de la CUP, després de dotze anys fent una oposició intensa i constructiva,“estem preparats per governar i posar Sant Celoni i la Batllòria al servei de la majoria de la gent, dels seus barris i de la República”.

Per l’assemblea, la decisió de tornar-se a presentar s’ha pres amb la intenció clara de governar. Si bé és cert que des de l’oposició es pot incidir en una multiplicitat de temes i marcar l’agenda política, la realitat és que només des del govern es tenen totes les eines per impulsar polítiques a favor de la majoria social per millorar la vida de les persones.

Una de les tasques en què està immersa l’assemblea ara mateix és en la formació de l’equip de govern, un equip que, al costat de Pascual i Carot, treballarà amb base a l’experiència acumulada per afrontar amb encert els grans reptes socials i democràtics que tenim al davant.

Finalment, l’assemblea insta les forces autodeterministes i d’esquerres de Sant Celoni i la Batllòria a fer possible que el govern dels pròxims anys sigui d’esquerres, i trencar d’aquesta manera el binomi PSC-CiU que ha protagonitzat la política local celonina des de fa més de trenta anys.

Així mateix, ha reiterat la necessitat d'aliances democràtiques àmplies per assegurar que opcions d'extrema dreta continuïn essent residuals a la nostra vila.

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  6. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  7. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  8. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  9. El Sindicat de Llogateres es concentrarà demà per evitar el desnonament d'una família del carrer Marina de Barcelona
  10. El Sindicat d'Habitatge Socialista denuncia un nou cas de turistització al Bloc Muntaner de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid