Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Un dels jutges del Tribunal Suprem que manté Junqueras a la presó és un dels candidats a Fiscal General

El Govern espanyol està estudiant noms de magistrats del Tribunal Suprem com a candidats a succeir el Fiscal General José Manuel Maza entre els quals s'esmenta el magistrat de la Sala Penal del Suprem Miguel Colmenero que ha decidit mantenir a la presó Oriol Junqueras.

06/01/2018 Drets i Llibertats

El Govern espanyol està estudiant noms de magistrats del Tribunal Suprem com a candidats a succeir el Fiscal General José Manuel Maza substituit provisionalment per l'amomentat "pit-bull antiprocés"  Luis Navajas. Maza va morir el novembre passat a Buenos Aires ostentant el càrrec de Fiscal General de l'Estat espanyol.

Entre els possibles substituts de Maza s'esmenta el magistrat de la Sala Penal del Suprem Miguel Colmenero que ha decidit mantenir a la presó Oriol Junqueras. D'aquesta mateixa instància provenia l'anterior Fiscal General mort recentment (l'avi de Miguel Colmenero, Odón Colmenero, també era magistrat del Tribunal Suprem). Miguel Colmenero va ser president de la conservadora Associación de Fiscales.

 

 

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La màfia castellana
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  5. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  6. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  7. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  10. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid