Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
llibertat presos polítics
Indignació per mantenir Junqueras a la presó

L'ANC ha piulat "La injustícia persisteix, però la nostra determinació també. Ni un pas enrere! Us volem a casa! #Llibertat"

05/01/2018 Política

Rebuig de l'independentisme a la decisió del Tribunal Suprem de mantenir el vicepresident en funcions, Oriol Junqueras, a la presó.

El president en funcions, Carles Puigdemont: "Hi ha un conflicte a resoldre entre Catalunya i Espanya. Nosaltres hem apostat sempre per la via pacífica i el diàleg. Les urnes han parlat 3 vegades inequívocament. Malgrat això @junqueras és retingut a Estremera. I els Jordis. I en Quim. Ja no són #presospolítics, són ostatges"

L'ANC ha piulat "La injustícia persisteix, però la nostra determinació també. Ni un pas enrere! Us volem a casa! #Llibertat".

Mireia Boya: "Nosaltres també per unanimitat seguirem exigint #LlibertatPresosPolítics"

David Fernàndez: "Em reitero delictivament, unilateralment i unànimement: #llibertatpresospolitics; Llibertat Oriol Junqueras. I Quim i Jordis.
Imposen per les ordres, el que mai guanyen a les urnes".

Albano-Dante Fachin: Toda la solidaridad con @junqueras y su familia. Dicho esto: que todo el mundo tenga claro que se están violando los derechos de todos y todas. En Catalunya y en el resto del Estado.  La izquierda española debe reaccionar. Ya.".

CUP: "No hi ha cap delicte de violència per empresonar @junqueras L'únic delicte, defensar la República, defensar un posicionament polític. I així ho han fet valdre penalment".

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  6. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  7. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  8. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  9. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  10. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid