Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1 D'OCTUBRE
4 plafons recorden els fets de l'1 d'octubre al CEIP Verd de Girona

Els 4 plafons que conviden als vianants ha respondre "alguns exercicis" (marca amb una creu on situaries dins l'escala evolutiva els antidisturbis que molt amablement ens van visitar el dia 1 d'octubre...etc..etc...) han estat completats per alguns nens aquest matí.

24/12/2017 Política

Poc després del referèndum de l'1 d'octubre el mur de l'escola verd de Girona es va omplir de cartells recordant les càrregues policials. 15 dies després aquests cartells van ser retirats però avui al matí n'han aparegut uns altres que conviden als vianants ha respondre "alguns exercicis" (marca amb una flexta on situaries el crani del senyor morrut del casc dins d'aquesta escala evolutiva , marca amb una creu on situaries dins l'escala evolutiva els antidisturbis que molt amablement ens van visitar el dia 1 d'octubre...etc..etc...) que han estat completats per alguns nens gràcies a una capsa de retoladors que també s'ha penjat al mur de l'Escola Verd.

Valora
Rànquings
  1. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  2. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  3. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  6. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  7. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  8. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  9. Pensar i fer (3). Història i potencialitat de la lluita nacional-popular
  10. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid