Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1-O
Nou vídeo d'Òmnium on reivindica "la força de cada ciutadà" en la defensa del referèndum

En el vídeo, Xavier González Alemany (La Palma Sempre-Entesa), assegura que garantirà que els ciutadans del seu municipi puguin exercir el dret a vot el proper 1 d’octubre.

19/09/2017 Política
Nou vídeo d'Òmnium  on reivindica "la força de cada ciutadà" en la defensa del referèndum Nou vídeo d'Òmnium on reivindica "la força de cada ciutadà" en la defensa del referèndum

Sota el títol #MilionsDeReferèndums, Òmnium Cultural ha difós un nou vídeo on expliquen diverses persones quina és l'aportació de cadascú per fer possible el referèndum: imprimir paperetes, formar part d’una mesa electoral, obrir els col·legis, informar de l’actualitat del referèndum o vetllar perquè es pugui votar amb normalitat.

També hi participa la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, que assegura que "ha defensat la sobirania del Parlament de Catalunya”. A més, al vídeo també apareix l’alcalde de la Palma de Cervelló, Xavier González Alemany  (La Palma Sempre-Entesa), que assegura que garantirà que els ciutadans del seu municipi puguin exercir el dret a vot el proper 1 d’octubre.

Valora
Rànquings
  1. Suspès un concert d'una banda militar al Castell de Calonge per una protesta independentista i la pluja
  2. La CUP reclama la incoació d'expedients per a determinar i sancionar els responsables de les irregularitats denunciades a l'empresa comarcal de residus NORA SA
  3. SIXENA: el 155, encara
  4. Recorden que l'obra de teatre on es ridiculitza el català va representar-se a l'antiga presó model de Barcelona on centenars de catalanistes i independentistes van complir condemna
  5. XLVI Aplec patriòtic al Pi de les Tres Branques
  6. El català, llengua nacional dels Països Catalans
  7. Ens prenen la terra, ens prenen la vida
  8. Reflexions sobre el Codi de Conducta i Bon Govern de l’Ajuntament del Vendrell davant l’afer de les factures del PSC
  9. Què es podria fer amb els 3.200 milions de l’aeroport? Manel Riu ho analitza a Crític
  10. Neutralitzar el comportament ocupant
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid