Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#Berganoladespenja!
Concentració a Berga en solidaritat amb l'alcadessa per la nova citació judicial

Montse Venturós ha estat citada de nou aquest matí i no ha comparegut davant el jutge. El passat mes d'abril tampoc no es va presentar

17/10/2016 Drets i Llibertats

Avui a les 19h hi ha convocada una concentració en suport de l'alcadessa Montse Venturós  a la plaça de Sant Pere (en cas de pluja, a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Berga), ja que ha estat citada de nou aquest matí i no ha comparegut davant el jutge. 

Recordem que l'alcaldessa de Berga de la CUP tampoc no es va presentar el passat 5 d'abril al Jutjat d’Instrucció número 1 de Berga on havia de personar-se acusada d'un presumpte delicte electoral.

En aquell moment, Venturós va anar fins davant del jutjat, però un cop allà va explicar a la premsa i a les desenes de persones i representants de la societat civil que s'hi havien concentrat que no pensava entrar a declarar. “Avui no declararé, desobeiré per la independència, per coherència amb el dret a desobeir que és l'eina que ha escollit la CUP per defensar els drets civils i socials dels independentistes davant l'embat dels tribunals espanyols. Desobeiré, sense por, per obeir el mandat del poble i no dels tribunals espanyolistes”, va dir.

En aquesta línia, avui tampoc no s'ha presentat, tot i que estava citada a les 11h. Una hora abans, Venturòs es trobava participant en directe en el programa "Els matins" de TV3, on ha confirmat que no hi anaria a declarar davant el jutge.

Montse Venturós ha estat de nou citada en qualitat d’investigada per delicte electoral per haver fet cas omís als requeriments de la Junta Electoral Central de retirar l’estelada del balcó de l’Ajuntament de Berga en les passades eleccions autonòmiques del 27 de setembre i en les generals del 20 de desembre de 2015.

Valora
Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  4. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  5. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  6. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  8. "Memòria del fang": la mirada col·lectiva que rescata l’esperança entre les ferides de la DANA
  9. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  10. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid